Posted on

Znáte to, jdete po ulici a uvidíte zajímavý plakát. Všimnete si ho na první pohled a zajímá vás, co na něm je. Reklama na nový film v kině a vy si řeknete: „Proč bych si dnes nezašel do kina?“ To je síla reklamy, která při vhodném výběru dokáže divy. Rozšiřte povědomí i o vašich výrobcích, službách či samotné firmě.

Vsaďte na velkoformátovou reklamu

Dobrou volbou pro všechny firmy, které mají dostatek financí na to investovat do reklamy, je reklama velkoformátová. Jednat se může o plakáty, bannery, roll-upy či reklamní plachty. Tisk reklamních plachet probíhá kvalitními solventními inkousty s vysokou výdrží. Důležitá jsou u reklamních plachet také oka, která by měla být odolná vůči mechanickému poškození. Ta jsou zpevňována často podlepením pro větší odolnost. Většinou je jen na vás, jak velký plakát, banner či plachtu pro svou firmu vyberete. Velkoformátová reklama má tu výhodu, že potencionálního zákazníka snadno osloví, jelikož je dobře viditelná. Má také potencionál oslovit větší množství osob.

Přenosná reklama

Kromě klasických reklamních pomůcek, jako je právě leták či plakát, můžete vsadit i na přenosnou reklamu. Nemáme na mysli jen magnetickou reklamu na auta, ale také reklamní předměty, které můžete věnovat svým zákazníkům či je rozdávat na firemních akcích. Jedná se například o firemní bloky. Ty jsou praktickým reklamním předmětem, který budou zaměstnanci rádi používat, ale snadno se dostane i mezi další osoby, které tímto povědomí o firmě rozšíří. Menšího formátu, za to praktickou pozorností, jsou kapesní kalendáře, které můžete též rozdávat na firemních akcích či přikládat k vašim výrobkům. Díky nim si může váš klient poznamenávat, kdy ho čeká další návštěva u lékaře, kdy ho čekají důležité události apod.