Každý majitel webu si přeje, aby na něm měl co nejvíce návštěvníků, obzvláště ti, pro které je web zdrojem zákazníků, jde tedy zejména o firemní weby a eshopy. Pro zajištění pravidelných návštěvníků je zapotřebí propagace, bez ní o vašem webu nikdo vědět nebude. Forem propagace je více, ne každá je však pro vás vhodná. Absolutním základem pro každý web je SEO, tedy optimalizace pro vyhledávače, která zajistí, aby vás potenciální zákazníci našli v organickém vyhledávání.

Lidé hledají v organickém vyhledávání prostřednictvím klíčových slov. Když chtějí službu nebo produkt, zadají potřebné sovo a následně si vyberou web z výsledků, které jim vyhledávače nabídly. Pokud hledají služby, které nabízíte vy, ale nemohou vás dohledat, zbytečně přicházíte o návštěvníky, kteří by mohly být vašimi zákazníky. Je zapotřebí zajistit, aby byl web optimalizovaný a s tím nejlépe pomůže Seo konzultant z PPCprofits.cz.

Práce SEO konzultanta

Konzultant na SEO je odborník, který udělá audit vašeho webu a na jeho základě zjistí, jaké má nedostatky. Aby byl web dobře dohledatelný, je potřeba, aby byl v pořádku po obsahové stránce (ON page faktor) a následně, aby měl zajištěné pravidelné budování odkazového profilu (OFF page), podle kterého vyhledávače posuzují popularitu webu. Po auditu webu navrhne úpravy, které je potřeba udělat, aby byl web validní, může to být třeba doplnění meta informace, nasazení responzivního designu nebo změna struktury webu.

Když je web z obsahového hlediska v pořádku, udělá se analýza klíčových slov, aby se zjistilo, na která klíčová slova bude nejefektivnější web propagovat. Poté se navrhne a spustí podpora webu z hlediska OFF page. Začnou se budovat zpětné odkazy na kvalitních webech, aby se pravidelně rozšiřoval odkazový profil a vyhledávače mohly web řadit na lepších pozicích ve vyhledávání.